Autor: 021.rs/ Foto: R. C.

Novi Sad
25.01.2017.
09:39 > 15:05
Jedna osoba je teško povređena u pucnjavi koja se dogodila sinoć u dva sata posle ponoći u Kisačkoj ulici, saznaje 021.
  • G

    30.01.2017 16:58
    kategorički protiv cenzure!
    @Vojvosadjan - drago mi je da ste u nedostatku argumenata pokazali svoje pravo lice najobičnije ulične bitange. Žao mi je što se ne lečite.
    @Nemanja - "poštovani" mentalno poremećeni "gospodine", i za vas mi je drago da po ko zna koji put javno i bez stida pokazujete svoje pravo lice i dokazujete da je ovo jedino čime umete da doprinesete bilo kojoj diskusiji. Drago mi je što ovime čvrsto potvrđujete da ćete ostati takvi kakvi jeste i na mestu na kojem jeste do kraja vašeg bednog života.
    Mogu samo zaključiti izrekom engleskog pesnika koji je za ovakav društveni otpad stvorio odličnu a kratku izreku - najbolja osveta je živeti dobro.
  • Vojvosadjan

    28.01.2017 20:17
    @Nemanja
    Gde si se njega setio gari :)) Bas je Polis :))
  • Nemanja

    28.01.2017 16:41
    Koliko je ovo dobra zabava deci. Svojevremeno su deca Polisa povremeno morala da ostave na miru - zove mama kući na ručak, padne mrak, mora se u školu... Ovde ga isturiraju za pola minuta preko neta i on vrišti čitav dan, i tako sve u krug. Čuda moderne tehnologije!
  • Vojvosadjan

    27.01.2017 23:09
    @g
    Isplatio si 13-i .... Krljaj tu penziju, boćaj se, čitaj informer i ne talasaj. Skokni do zdrave hrane i cepaj oraje da te baba ne ganja na pijacu s crvenom da kupis robu za pastelnu.
  • G

    27.01.2017 22:29
    @Vojvosadjan - "alo" balavče, prestani lažljiva "poštenjačino" da savetuješ druge kako treba da komuniciraju i onda svoju "kulturnu" komunikaciju ilustruješ primerima "afričke šljive" i "erektilne disfunkcije". Lepo je što si uspeo da u svom bednom životu nađeš "više njih" sa 205 cm visine, mora da se krećeš u interesantnom društvu koje potpuno odskače od statistike, pa ih još nisi samo našao već i "prizemljio", drago mi je da si dovoljno glup da javno priznaš da si obična bitanga koja ume da govori jedino jezikom ulice i argumente menja pretnjama i nasiljem. Veoma se varaš ako misliš da to što sam visoko obrazovan znači da okrećem drugi obraz svakom razbojniku i društvenom šljamu i otpadu, dovoljno sam sposoban da se branim od takvih.
    Za kraj poslušaj sopstveni savet i pazi kako komuniciraš sa nekim koga nisi nikad u životu video a kamoli upoznao i samim time nemaš pojma ko je, šta je i kakav je.
  • Vojvosadjan

    27.01.2017 21:46
    @g
    Alo deda, iskljucivo samog sebe kroz zivot predstavljam i prezentujem. Nikome ovde nisam bio drveni advokat niti cu, rekao sam ti tj sugerisao da nije lepo da se tako komunicira sa ljudima koje nisi nikad u zivotu video a kamoli upoznao, samim tim nemas pojma ko su, sta su, kakvi su. Ovo nije mesto da svoju erektivnu disfunkciju ublazavas, saniras, lecis.. Tvojih dva metra ne znaci nista, jer sam vise puta sa svojih 189 i 90kg " prizemljio" njih od 205cm.. Tehnika i "manir" je ono sto pokusavam da ti objasnim sve vreme.. Ali ne kapiras i dalje. I kazi babi da ne sakriva vise africku sljivu!
  • G

    27.01.2017 20:23
    @Vlada - razumem i prihvatam da je teško nesposobnom balavcu koji parazitira na tuđ račun objasniti da tako život ne funkcioniše, veoma mi je žao što su vas vaši staratelji tako pogrešno vaspitali i stvorili nesposobnog člana društva. Razumem da vam je krivo i da ne možete da razumete niti prihvatite da postoje sposobniji od vas, da postoje građani koji se izdržavaju svojim radom odnosno dovoljno su sposobni da izdržavaju i svoju decu dok su mala, da ne možete da razumete da pojedini roditelji umeju svoju decu da vaspitaju na pravi način da kada odrastu imaju dovoljno samopouzdanja i sposobnosti da svoj život uzmu u svoje ruke umesto da žive na njihovoj grbači do 40-te, da ne možete da razumete da postoje građani koji su stekli visoko obrazovanje a da nisu kupili diplomu i veće životno i radno iskustvo od pojedinih balavaca koji veruju da su popili svu pamet sveta. Već sam vam rekao da iako me ni najmanje nije briga za vaše mentalno i drugo zdravlje, veoma sam zabrinut za one koji nemaju izbor i moraju da dolaze u kontakt sa vama i vašim stanjem. Nadam se da ćete se lečiti, a u međuvremenu ću zapisati da ste vi četvrta osoba sa istim potpisom sa kojom ovde diskutujem, odnosno da nikako niste jedan isti neobrazovani balavac jer ste me to tako samouvereno ovde naučili. Lečite se, molim vas.
  • Vlada

    27.01.2017 19:41
    Pa ovo je preterano, čovek sad ima i firmu s trinaestom platom, i 2 metra, i decu po belom svetu; imaš zapravo sve što nema niko sa vremenom i voljom da piše dve hiljade reči dnevno u komentarima ... Jesu ti te iluzije opipljivije kad ih zapišeš? Šljaka te onda bolje?

    Čoveče kolika tuga kad ljudi tako oboli,, a medicina ne pomaže.
  • G

    27.01.2017 18:50
    @Vojvosadjan - "skrembluju" i mene itekako, dok pojedinima puste komentar u kojem mi direktno prete smrću. Ponavljaj koliko god želiš, reagujem i reagovaću na svako ponašanje koje ne spada u ponašanje mentalno zdravog lica, volite da prišivate etikete a nikako ne volite kada neko to vama uradi, iako nikada ne prišivam ništa bez argumenata i detaljnog obrazloženja. Na stranu da ovde sebe izgleda predstavljate kao portparola drugog lica i naređujete mi šta smem odnosno ne smem da mu kažem, sa sve tvrdnjom da dotični "fino i kulturno diskutuje". Čudi me da se niste setili da nije lepo ni diskutovati sa drugima ispitivanjem šta mu rade deca, u nastojanju da njihovo ponašanje iskoristite kao argument protiv roditelja.
    Nisam ni rekao da ste težak kriminalac, ali nije tačno da ne kradete državu jer to što radite nije po zakonu i to vrlo dobro znate - slagali ste crno na belo da radite po "zakonima i pravilima", pa sad se vređajte koliko god hoćete što sam vam rekao istinu da ste lažov. Onaj koji svesno laže je lažov i ništa drugo. Sumnjaj koliko hoćeš i u šta hoćeš, u mojoj firmi sam krajem decembra isplatio i plate i 13. platu na račun bez ikakvih "trikova". A za "ulicu", iako verujem da vi "uličari" jedino tako i znate da "diskutujete", sa moja 2 metra i, da tako kažem, adekvatnom kilažom, nećete se previše usrećiti.
  • Vojvosadjan

    27.01.2017 18:28
    @g
    I nemoj vise to laganje, lecenje, bolestan, lazov.. nije lepo. Pogotovo kad neko fino i kulturno diskutuje s tobom. Gotovo sam siguran da si od onih koji ne bi smeo na ulici da kaze nikome od nas ovde tako nesto..
  • Vojvosadjan

    27.01.2017 18:22
    @g
    Na tvoje uvrede i kvalifikacije se vise necu osvrtati jer shvatam tvoj problem, usled nedostatka kulture i manira to ti je jedini nacin da omalovazis i diskreditujes sagovornika. Kad sam uzvratio istom ˝merom˝, ˝skremblovali˝ su mi komentar. Sta je razlog ne znam, ok neka tebi dozvoljavaju da vredjas, mene neka seku. Ponovljam jos jednom i poslednji put, dijagnoze postavljaj ukucanima. Automobile necu spominjati tj doticati se te teme jer sam ti to davno objasnio, nema svrhe izgleda. Sto se tice mog poslovanja.. Regres je isplacen na ruke tj kesom sto ne znaci automatski da nije provucen kroz papire, naveo sam i to lepo. Jedan deo je oporezovan dok drugi nije, da ne davim kako jer se donekle ni ja sam ne razumem najbolje u knjigovodstvene trikove. Zato uostalom i placam coveka koji se time bavi. Da sam posten i da sve uredno placam sto kao fizicko sto kao pravno lice imam papire, uplatnice, tragove.. koje mogu da dam uvek na uvid nadleznima i nikad nisam imao NITI JEDAN PROBLEM sa njima. To sto postujem svoje radnike i gledam da ih platim sto vise mogu a pritom neke stvari provucem tzv ispod (u zavisnosti u stanja, obima posla, naplate..) ne znaci da sam kriminalac i da kradem drzavu, uostalom svaki privatnik u ovoj zemlji ima greh jer drugacije ni ne moze da posluje tamo gde te na svakom cosku saplicu i otimaju ti novac koji si posteno zaradio. Ako si ikad imao dodira sa privatnim sektorom razumeces.. u sta sumnjam ali dobro.
  • G

    27.01.2017 17:49
    @Vlada - tako je, ja sam lud jer kad se obraćam vama, "poštovani" mentalno poremećeni "gospodine", ne mislim da se obraćam desetorici već samo jednom istom neobrazovanom balavcu. Slažem se i prihvatam u potpunosti da u svetu koji ste konstruisali oko sebe takvo pravilo može da važi. Molim vas da se lečite.
    @Vojvosadjan - vaš je u potpunosti problem što se vređate kad vam otvoreno napišem ono što mislim o vama. Primetićete da ja svoje zaključke ne izvlačim iz toga kakav automobil vozite ili koje škole pohađaju vaša deca, što me ni najmanje ne interesuje. Dijagnoze koje postavim bezmalo uvek detaljno obrazložim naspram običnih argumentum ad hominem napada u nedostatku argumenata kakvi su tipični na ovim stranicama. Ipak ću se osvrnuti na vašu bezočnu laž koju ste ovde izneli, da ste "pošten čovek koji živi i radi po zakonima i pravilima", obzirom da ste lično u drugom članku napisali da ste radnicima ove godine regres isplatili na ruke što je mimo zakona i pravila. Predlažem vam da za početak prekinete da lažete.
  • Vojvosadjan

    27.01.2017 15:36
    @Boris
    Prekopiraj samo jednu moju recenicu u kojoj ima ksenofobije i postavi je ovde, pod uslovom da znas sta znaci taj termin. Na tvom mestu bih malo "iskulirao" sa kategorizacijama i glumatanjem pravosudnih organa. Ja sam posten covek koji zivi i radi po zakonima i pravilima a samim tim ne cinim nista ni protiv koga. Pre nego se nalupetas, razmisli sta pises. Svako dobro.
  • Vojvosadjan

    27.01.2017 14:54
    @g
    I uporno ti sve nas vredjas i postavljas nam dijagnoze jel?
  • Boris

    27.01.2017 14:35
    @Vojvosadjan

    Ne treba da se lečiš, za to bi trebalo da se ide u zatvor. Da su ti komentari ksenofobni - apsolutno jesu.
  • Vlada

    27.01.2017 12:42
    @G

    I evo ga, to je to ludilo u punom zamahu. Zapamti gde si stao, da znaš kad ti se neko drugi obrati :)
  • G

    27.01.2017 10:02
    @Vlada - tužno je da ste toliko glupi. Vi ste mentalno obolelo lice koje je oko sebe konstruisalo imaginaran svet u kojem drugima stavljate u usta svoje sopstvene reči i citirate njihove izjave koje oni nisu nikada izjavili te potom iz toga izvlačite zaključke. Vi "gospodine" patite od deluzija i neophodno vam je lečenje, lično me ni najmanje nije briga za vaše mentalno i drugo zdravlje ali jesam zabrinut za sigurnost građana koji nemaju izbor i moraju da dolaze sa vama u kontakt.
  • Vlada

    27.01.2017 07:38
    @G

    Tako je G, i svi mi smo jedna ista osoba, jer otkud bi se desilo da ti desetine i desetine različitih ljudi govore da treba da se lečiš.
  • G

    26.01.2017 20:10
    @Vlada - u pravu ste "gospodine", kada identično potpisano lice napiše bezmalo identičan komentar 10 puta koje ono misli da je uvredljiv, to je sasvim sigurno delo 10 različitih lica, nikako istog. Žao mi je što ste glupi.
    @Vojvosadjan - vaša ksenofobija se ogleda u tome da očekujete da svoju decu silom nateram da završavaju ruske škole, odnosno nastojite da izvučete zaključak da ako se to nije dogodilo, odnosno ne vozim ruski automobil, to mora da nešto znači. Ne smem da argumentovano kritikujem američku spoljnu politiku ako prethodno silom ne dovučem to odraslo, punoletno dete odatle i vežem ga za radijator odnosno ako ne krenem da vozim ruski automobil - zašto baš ruski, može li indijski ili kineski iako ni sada ne vozim američki?
    Izvinite što svoju punoletnu decu nisam terao da rade nešto protivno njihovoj volji, moguće je da sam bio budala što sam ih vaspitao da su oni upravitelji svojih života pa su zbog toga sami i svi završili fakultete, sami našli zaposlenje i sami se odavno brinu o sebi. Slažem se da to nije u skladu niti sa srpskom niti sa vojvođanskom tradicijom vaspitavanja dece da izrastu u nesposobne članove društva koji čekaju da im drugi daju posao, sve završe umesto njih i žive sa svojim roditeljima od njihove plate ili penzije do 40-te. "Da se dete ne muči".
  • Vojvosadjan

    26.01.2017 18:09
    @G
    Idemo ovako.. ja da se lecim od ksenofobije? Ja koji sam proveo pola svog zivota (20 godina) u tri inostrane drzave (sve tri sa totalno razlicitim kulturama, mentalitetima, nacinom zivota pa cak i religijom), koji sam imao devojke strankinje, drugih vera. Ja koji sam se svuda uklopio i svuda bio lepo prihvacen jer sam postovao i zemlju i narod a bogami i zakone istih?! Ta prica ti ne pije vodu. Drugo, ni u jednom mom komentaru neces naci ni slovo, ni rec a kamoli recenicu koja je bila uperena protiv Rusa, Belorusa, Ukrajinaca, Klingonaca.. to sto si ti slep i gluv i ne kapiras da sam ˝protiv˝ njihovog uticaja i priblizavanja njima na nacin na koji to radimo vekovima i ne kapiramo da samo ide nama na stetu, o tome necu ovaj put jer ocigledno ne kapiras mnogo stvari. Ne samo ti, vec velika vecina vas koji na geo-politiku gledate kao na Srbina i Rusa sto sede u kafani, pijani se ljube i pevaju Kaljinku.
  • Vlada

    26.01.2017 18:04
    Jbt ovaj G je ozbiljno lud čovek, ali najzanimljiviji su simptomi njegiovog ludila: jeste skapirali kako on misli da je ceo internet jedan čovek? Kome god da se obrati, on nastavi s pričom gde je stao: svakom kaže "već sam ti rekao", ko mu kaže da oladi i popije nešto za smirenje, on odmah "jeste a ti ćeš da nastaviš da budeš fašista prema dođošima", svakom kaže da je retardiran na keca, bez obzira da'l ga je napušavao ili mu se normalno obratio - to je zato što je ovo sve jedna velika rasprava sa bezličnim entitetom u njegovoj glavi. Zamislite vi njegove interakcije u stvarnom životu, pa od njega svi beže, verovatno ga je i rođena baba ako je živa blokirala na fejsu - nije ni čudo što ovde visi po čitav dan.

  • G

    26.01.2017 16:18
    @Vojvosadjan - pitao sam te jedared i nisam dobio odgovor: da li planiraš da se lečiš od ksenofobije? Ne vozim ni švedski ni australijski ni švajcarski automobil i to mi opet ne daje nijedan razlog da mrzim šveđane, australijance ili švajcarce.
    Ali hajdemo vašom maloumnom logikom - ako su vam deca studirala ili na bilo koji način se školovala u Srbiji, da se više nikada u životu niste usudili da išta loše kažete o njoj. A ako ste protiv zagađivača vazduha, prvo prekinite da dišete - logika dostojna neobrazovanog balavca.
    @Nemanja - nije mi teško da vam ponovim da sam izrazito zadovoljan što ovako javno svojim besomučnim, jednoličnim ponavljanjem potvrđujete da je to sve što je vaš zakržljali um sposoban da proizvede.
  • Vojvosadjan

    26.01.2017 12:59
    @g
    Pitao sam te jedared ali nisam dobio odgovor. Da li su ti deca studirala na moskovskom univerzitetu i da li voze Zaporožeca? Hvala u napred na odg.
  • CSM

    26.01.2017 11:38
    Hejterima
    I posle ovde pišete zlurade komentare na račun policije, te nema načelnika, te ne rade svoj posao, te honorarišu, te neefikasni, ... a evo - ovu osobu upucanu u stopalo su baš brzo stigli. Nije zamakla ni dva ćoška ...
    Aj sad hejteri da vas čujem!
  • Nemanja

    26.01.2017 11:04
    Opet ste iznervirali Polisa, vrišti evo sve zgrade odzvanjaju.
  • nervirach

    26.01.2017 10:46
    G, e ko mi kaze.
  • Novosadjanka 2

    26.01.2017 09:32
    Dodjosi
    Samo bi htela da pojasnim pojam DODJOSI koji koriste neki u pisanju, ogorcenoi sto su dosli ili je neki drugi razlog u pitanju. Svi su negde nekada dosli ali nisu dodjosi. Zato sto su zeleli da se prilagode sredini u koju su dosli. Nasuprot DODJOSIMA koji nikada nisu imali tu nameru vec su uvek zeleli da sredinu prilagode sebi I zato uvek imaju problem, sami sa sobom.
  • G

    26.01.2017 09:25
    @nervirach - vi ste mentalno poremećeno lice, jer zaista i kategorički verujete da sve znate o nekome o kome nemate ni najmanjeg pojma, odnosno svesni ste da ne znate ali se ipak u javnosti ponašate potpuno suprotno. Žao mi je što se ne lečite.
    @otadzbina zove - drago mi je da vas, "na braniku voljene zemlje", ne ugrožavaju fašistički građani koji druge građane Vojvodine etiketiraju na osnovu njihovog porekla i prete im nasiljem i proterivanjem iz Vojvodine. Po pravilu mi je neizmerno drago kad ovakvim "poštenjačinama" poput vas "gospodine" smetaju isključivo moji komentari a ni da zucnete na šovinizam, ksenofobiju i ogoljen fašizam koji na ovim stranicama šire pojedinci. Možda je to zato što ste jedan od njih.
    Ne znam zbog čega, kada već dozvoljavate svakakve fašističke i šovinističke komentare, cenzurišete moju repliku i analogiju? Lepo sam predložio "poštenjačini" da kad bude kupovao hleb dozvoli da mu se vlasnik pekare isere po glavi. Ako on kupuje njegov hleb vlasnik ima puno pravo da to uradi a on zauzvrat nema ni najmanje pravo da ga zbog toga kritikuje.
  • Sat

    26.01.2017 08:38
    Kako Vučić kaže: U Srbiji se nikada bolje nije živelo!
  • Novosađanin oduvek

    26.01.2017 08:20
    Kad sam bio mali baš mi bilo zanimljivo da čitam o pucnjavi na ulicama Njujorka , Čikaga itd.
    Eto sad mi se ispunila želja da i moj rodni grad bude divlji Zapad. Kako bih se osećao da neko meni blilzak nastrada nedužan ne znam ali kako je krenulo biće svašta.
    Prosto stičem utisak da čitaoci ovog sajta znaju više nego Novosadska policija ili se samo oni prave da ne znaju jer znam kako to deluje. Malo ih izvedu i časte, daju neki poklončić ili prodaju kola na dugačak kredit, časte ih letovanje ili zimovanje, a ima još. Pa i policajci su ljudi. Treba i njima a plate nikakve.
    Inače moj prijatellj i ja smo konstatovali da smo u više navrata videli skupe automobile u velikoj jurnjavi po gradu sa tablicama BG ili Montenegro i posle par dana bude neka pucnjava. Prosto ne znam kako smo mi tako pametni i sa dobrim zapažanjem a oni čiji je to posao nisu.
  • G

    26.01.2017 08:07
    @M - smatrate da je zamena teze jer pogrešno pretpostavljate da su moja deca nesposobna koliko vaša pa da im roditelji moraju sve raditi umesto njih, uključujući i slanje na školovanje iako su već punoletni. Sam je učio, sam je dobio stipendiju i na kraju je i sam otišao da se školuje gde je želeo. Vaš mentalni defekt je u tome što patriotizam izjednačavate sa šovinizmom i ksenofobijom, odnosno smatrate da se patriotizam ogleda u forsiranju sopstvene dece da rade nešto što je protiv nihove volje.
    @evil - vama i vašoj sviti arijevskih "vojvođana" kojima su "dođoši" krivi za sve bi pozavideo sam Hitler.
    @anti G - tako je gospodine, ja sam taj koji građane Vojvodine etiketira na osnovu njihovog porekla, optužuje bez ikakvih dokaza i preti njihovim proterivanjem. Na vašu žalost, crno na belo stoji u svim prethodnim komentarima i člancima da to radi mala grupa vojvođanskih fašista koja ove strane koristi kao svoje glasilo i bez prekida seju mržnju i netrpeljivost.
  • otadzbina zove

    26.01.2017 07:57
    Osecam se sigurno kad znam da me na braniku voljene zemlje cuva neprikosnoveni G.
  • Mare

    26.01.2017 07:46
    Ovi botovi sa dodjosima i patrijotama su ovde da razgovor skrenu sa goruce teme. Ignorisite takve postove, potpuno je nebitno ko je odakle dosao kada nam je svima danas glava u torbi.
  • nervirach

    26.01.2017 07:27
    Ma G je botina, ceo zivot se grebao preko stranke. Nije promolio nos van granice. Novi Sad je najdalje sto je bio. Dodjos, sta pricas? Jesi normalan? Po tebi treba cutati i cekati da se desi zlo.
  • Zemara

    26.01.2017 06:21
    @antirusofil
    A zašto nisu rekli nacionalnost ubice? Svi kao "pobegli"... Baš ni jednog da uhvate. Sve se zna. EU i SAD šalju ubice na poštene i časne Srbe.
  • anti G

    26.01.2017 04:41
    G verovatno vec ima spisak nepodobnih citalaca ciji mu se komentari ne svidjaju . Ne bih se ja salio sa njim.
  • @dođoš

    26.01.2017 03:09
    Sta pricas ti, pa u poslednjih 2 meseca je stradalo dvoje neduznih
  • evil

    26.01.2017 00:42
    veciti G
    @G

    Vama bi "postovani" "gospodine" pozavideo i sam Mefisto .
  • M

    25.01.2017 23:50
    @G: opet zamena teze, ne radi se o tome ko koga izdrzava, vec da si poslao decu u tu trulu omrazenu Ameriku. Sto ih nisi skolovao ovde, kad si takav patriJota. Verovatno su pobegli od tebe, jer si sigurno i njima postavljao dijagnoze. Uzmi lekic i smiri se.
  • Niki - Grcka

    25.01.2017 23:45
    @Vojvosadjan
    Ne da li sam se naputovao po svetu, nego i zivim trenutno u inostranstvu. Pratite moj rad, ali ne dovoljno, jer sam vec objasnio da su me iz zemlje oterali kojekakvi sabani, dizelasi, navijaci i ostali. Ali, meni i jeste cilj da otvorim vidike ovog napacenog naroda, a ne da kazem u sebi "meni je dobro, boli me uvo za druge". Ako je vama dobro u smrdiji, onda vi lepo udrite na svaku tuznu vest sa komentarima kako je lepo ziveti ovde, pa ce plus / minus odluciti. OK?
    P.S. Uzivam da provociram balavce sa Limana buduci da su oni najglasniji u tome kako je ovde sve ruzicasto i da od Limana nema boljeg mesta za zivot. To mogu da kazu samo oni koji nisu putovali, na zalost.
  • dođoš

    25.01.2017 21:36
    tek kreće čišćenje
    Dragi sugrađani, gledajte svoja posla i uživajte u životu . Ipak sve ove sačekuše su odrađene u krugu ljudi koji su povezani sa kriminalom ili naravno policijom i nije niko stradao nedužan. Nadajmo se da neki zalutali metak neće pogoditi stvarno nedužno biće. Neka nam je bog u pomoći.
  • ne volim bg

    25.01.2017 20:36
    @G
    Drago mi je da su vojvođanski šovinisti ispuzali iz močvare i pokazali svoje prljavo ali pravo lice.

    Onaj ko zeli da glavom bez obzira pobegne od horora ne moze biti sovinista.
  • G

    25.01.2017 20:28
    @Srbin - vrhunac zadovoljstva mi je kad probudim šoviniste poput vas "gospodine" i nateram vas da promolite vašu prljavu njušku. Neizmerno mi je drago da ste odlučili da reagujete baš na moj komentar, iako je isti parodija prethodnog ksenofobičnog komentara jednog šovinističkog "vojvođanskog patrijote", i da optužujete mene za baš to što vi bez prekida radite. Ništa mi nije draže nego da vaše licemerje i fašizam ostane ovako javno zabeležen.
  • G

    25.01.2017 20:23
    @M - ne, ne stižu dolari od dece, ne samo zato što ih tamo nema u množini već zato što umemo sami sebe da izdržavamo bez potrebe da nam deca ili iko drugi pomaže. Razumem da je to prva asocijacija od strane nesposobnih, neobrazovanih lica koji su sposobni jedino da ih drugi izdržavaju, no sami ste odabrali takav život, niko vas nije puškom sprečio da svoj život uzmete u svoje ruke te vas stoga ne žalim nimalo.
  • Srbin

    25.01.2017 19:09
    Dezurni i pedantan G budno motri na izdajnike. Jos malo pa ce krenuti po kucama da proverava nacionalnost gradjana.
  • -

    25.01.2017 19:07
    Dno
    Rece gradonacelnik da je niza stopa kriminala???!! Bas lepo skoro mi je neprijatno kako nam je dobro. Iz ove zemlje treba bezati pod hitno
  • M

    25.01.2017 18:50
    @G: mrzitelju Amerike, jel stizu dolari od dece??? Mrzis Ameriku, ali dolare volEs.
  • Vojvosadjan

    25.01.2017 18:28
    @ Nikoleto

    Auuu sine moj al ti imas opasan problem.. vidim ti si se bas naputovao i znas kako je tamo negde, nisi ti prijatelju Subotice video a ne Roterdama i Amsterdama. I sta si brate tako kivan na Limance? Nisu savrseni ali su ok, jel ti neki ribu .... ?

    @G

    Kako smaras gari pa to je show! Ili menjaj terapiju ili vrati ruter telekomu!
  • Kultura

    25.01.2017 17:31
    #2021
    #2021
  • Vlada

    25.01.2017 17:30
    @sn
    "pokušavanju da umanje odgovornost uhapšenih tako što ukazuju na neku tobož evropsku praksu tretiranja narkomana, na lekovita svojstva narkotika, nipodištavanjem količine zaplenjenih narkotika, optužbama da su smetali policiji kao konkurencija..."

    U poslednjih mesec dana su u vestima bila barem tri slučaja koja su uključivala policajce i trgovinu drogom u Srbiji. Prošle nedelje, Nemačka je zakonom odobrila medicinsku upotrebu kanabisa i prodaju istog po apotekama. Nevada je u 2016-oj zabeležila rekordne prihode od legalizaije, koje namerava da uloži u školski sistem. Portugal je od dekriminalizacije lakih droga zabeležio velik pad u kriminalu i broju zavisnika.

    U svetlu svega toga, svako ko tvrdi da se za medicinsku upotrebu i legalizaciju zalažu samo dileri i narkomani mora biti, glup, lud, ili zao.

    Za najbolje rezultate, poželjna su sva tri.
  • @ex chapman

    25.01.2017 16:36
    Antirusofil i rusofob su 2 potpuno razlicite stvari. Ali da bi to znao morao bi prvo da znas sta znaci rusofil a sta rusofob i da imas trocifren IQ
  • G

    25.01.2017 16:30
    Drago mi je da su vojvođanski šovinisti ispuzali iz močvare i pokazali svoje prljavo ali pravo lice. Srećom predstavljate manjinu među građanima Vojvodine.
  • Pero

    25.01.2017 16:02
    @ex chapman
    Ja kovanicu antirusofil shvatam kao "biti protivnik rusofila", ali ti, kao očigledan rusofil, imaš problem sa kompleksom više vrednosti. Jer ti nisi Rusija, a nisi ni Srbija, ali si si toliko uzdigao da misliš da zastupaš interese svih ljudi u Srbiji time što forsiraš rusofiliju.
  • Tomi

    25.01.2017 15:55
    Prestonica kulture!!!!!!
  • Podbarac Original

    25.01.2017 14:59
    Jadna su mi saopstenja gradonacelnika i ministra policije u stilu"..... Novi Sad je bezbedan grad,ako ima manje od 3 pucnjave dnevno a nema poginulih to je ugranicama normale...."tako da sam vec poceo da se sprdam sa ovim bezvlascem.Gomila onih jadnika sa spojenim rukama koji stoje oko onih koji to javno saopstavaju samo ukoci facu,napuci usta i klima glavom u znak odobravanja.Obicni ljudi jednostavno nemaju gde da pitaju i kome da se obrate a da dobiju normalan odgovor a ne stupidno saopstenje.I ova pucnjava u Kisackoj je u neposrednoj blizini skole Kosta Trifkovic samo je bila kasno nocu tj.rano ujutru pa skola nije radila.
    Nego,malo su se ispucali na Podbari i Salajci pa sam cuo da je sledeca pucnjava na tzv.Novoj Detelinari u blizini jedne pizzerije pa da idemo i mi malo da rokamo.Dobicte tacan datum na vreme a policija ce ionako doci naknadno pa nas nece niko ometati.Sala mala ali verovatnoca 100 %
  • H.

    25.01.2017 14:58
    @dzoni
    @Antirusofil
    A kakve to veze ima sa "rusofilima" i "patriotama"?

    Zato sto rusofili i patriote stalno tvrde da je stopa kriminala opala i da je ovde bezbedno ziveti.
  • @G

    25.01.2017 14:52
    Zasluzili ste Nobelovu nagradu za odbranu otadzbine i raskrinkavanje neprijatelja .
  • GAVRA

    25.01.2017 14:51
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Na zvanicnom sajtu grada pise: "NOVI SAD BEZBEDAN GRAD"
  • Liliputanac

    25.01.2017 14:39
    Samo napredno
    Idemo, samo napredno, u NS iskljucivo napredne sacekuse i pucnjave nema vise amaterskih...
  • ns

    25.01.2017 14:33
    Sve policijski poznanik do poznanika.... Kada će npr. ministarka pravde za zapreti smenama ako se ne osudi ova gamad na adekvatne kazne umesto što šetaju sa više krivičnih prijava nego godina života.
  • ex chapman

    25.01.2017 14:23
    @Antirusofil
    ne postoji reč Antirusofil. to tvoje stanje se u medicini naziva Rusofobija. u tvom slučaju je izgleda u pitanju teži oblik - to je ono kad ti se na svakom koraku priviđa Rusija, ruske zavere, Rusofili. komšija ti kaže "dobro jutro" a ti njemu "mrzim jutro jer dolazi sa istoka, a zna se da ruska pretnja isto dolazi sa istoka!"
  • Lusi NS

    25.01.2017 14:17
    @G: sta su ti "dodjoski" kompleksi.
  • @G(ovno)

    25.01.2017 14:11
    Ja sam Vojvođan, amerofil i eurofil i smatram da ste vi dođoši krivi.
  • ex chapman

    25.01.2017 14:08
    profesionalci
    u pitanju su likovi čije je ZANIMANJE da se bave kriminalom. Ovakvo stanje može samo da dovede do eskalacije pa će normalni građani početi da se naoružavaju da bi se odbranili. a ne mali broj njih će i sami krenuti putem kriminala. kad vide da kurta i murta mogu da se ceo život bave kriminalom i da ih NIKAD ne stigne zaslužena kazna, zašto da se i pera ne bavi time: em je unosno, em ne moraš da se pridržavaš nikakvih propisa. jedini rizik je da te ucmeka konkurencija. a pošto si i kao nedužni prolaznik izložen jednakom riziku da stradaš kao "nenamerna" žrtva, zapravo se ne izlažeš nikakvom dodatnom riziku. to počinje od zakona o ozakonjenju bezakonito izgrađenog, preko preskakanja na listama za operacije, pa ide do nasilnog kriminala, zloupotrebe državne funkcije i izdaje državnih interesa zarad lične koristi. i niko nikad nije adekvatno kažnjen za svoje svinjarije! od najniže šalteruše i uličnog dilera, do vrha Vlade i vođa kriminalnih klanova! svi su oni u boljem položaju od svakog poštenog čoveka!
  • Jova amerofil

    25.01.2017 14:07
    @G
    Pa rusofili vladaju, zar ne?
  • sn

    25.01.2017 13:52
    Kao i obično sve se to na kraju svodi na dilovanje droge. Od šaranja grafita po zgradama do "overavanja" Čankovog kuma, ogromna većina krivičnih dela je usko povezana sa narko dilerima i konzumentima. Iako se narkomani obično povezuju sa sitnim krađama i razbojništvima, njihov doprinos je mnogo veći. Ako izuzmemo činjenicu da su oni kao krajnji potrošaci osnovni uzrok postojanja narko dilera, njihovo najopasnije delovanje je usmereno na promovisanje narkomanije i negiranje njenih negativnih pojava. Često se na stranicama ovog portala oglašavaju komentarima na vesti o hapšenju njihovih dobavljača. Tim komentarima pokušavanju da umanje odgovornost uhapšenih tako što ukazuju na neku tobož evropsku praksu tretiranja narkomana, na lekovita svojstva narkotika, nipodištavanjem količine zaplenjenih narkotika, optužbama da su smetali policiji kao konkurencija...
  • G

    25.01.2017 13:44
    Kakvo je mišljenje vojvođanskih šovinista i amerofila o ovoj pucnjavi?
  • Đura

    25.01.2017 13:42
    Divlji zapad
    Pošto su nam šerifi,sudstvo,izvršna i zakonodavna vlast nesposobni treba da se dozvoli kao nekad na divljem zapadu da svi mogu da nose pištolje i puške ili da se gradjani sami organizuju da odbrane svoj grad od bandita.
  • DTD

    25.01.2017 13:39
    norma
    Ovi navalili ko mutavi da se istrebljuju, kanda oće da daju svoj doprinos Lisju da ispuni zacrtanu normu sahrana na godišnjem nivou.
  • ĐURA

    25.01.2017 13:36
    gosin MINISTRE POLICIJE
    Prikoćite sa smenama,ćovek se nije ni "primio" a već ima dve pucnjave u mirnome gradu
    Novome Sadu!!!Bar do kraja nedele da nebi morali u drugi krug!!!Pa da nam vraćate već smenjene!?
  • I

    25.01.2017 13:34
    E moj Novi Sade...
  • dzoni

    25.01.2017 13:24
    @Antirusofil

    A kakve to veze ima sa "rusofilima" i "patriotama"?
    Jel vi vaše partijske zadatke morate i na crnoj hronici provoditi?
  • Gradonačelniče dokle

    25.01.2017 13:20
    Pa ja nemam reči!!!!a sve će sutra biti zaboravljeno!danas će nas gradonačelnik reči da traži hitno rešavanje i da je ovo nedopustivo a za tri dana da se smanjila stopa kriminala i krenuće kampanju o dve nove godine jer imaju para i o novom Sadu gradu kulture!!!!ja sa decom bila na Štrandu gde je bio ogroman broj porodica sa decom i pucalo se i ti isti su sutra bili na slobodi pa se u skorije vreme i ti poubijali u centru našeg novog sada!i dve de završi na izjavama gradonačelnika ili nekog ministra kako će se rešiti i smeniti odgovorni a sutra ufri brigu na veselje!pa ajfe da tuzimo taj naš grad jer svi smo žrtve pretrpljenog straha i sve ostavlja posledice na nađe živote i nase dece!tužiti ih pa će slaviti dve nove godine a možda tad shvatiti da je narodu prekipelo njihovih igara.radim sa fakultetom za 30000a premijer kaze samo radite još više
  • RIZBO

    25.01.2017 13:16
    @ Nikoleto Srba
    dečko, čuo sam da u ovoj nagradnoj igri što podseća na selo - grad, ovoj sad što šalješ fiskalne, e toj, da je narada stan na Limanu! Pokušaj, ko zna, možda ti se sreća okrene u životu!
  • Nindza Kornjacleone

    25.01.2017 13:13
    Super smo krenuli ove godine. Izgleda da je cilj da se nadmase prosle godine. Statistika ce pokazati da je manje kriminala.
  • Sale NS

    25.01.2017 13:01
    Dobrodošlica
    Lepo je ovaj novi startovao, ima sreće što su svi preživeli. Zato je onaj stari i pobegao nazad u vodeni beli grad jer ovde kanda nema smirenja, naprotiv !?
  • Antirusofil

    25.01.2017 13:01
    Kakvo je misljenje patrijota i rusofila o ovoj pucnjavi ?
  • Milan

    25.01.2017 12:59
    Da li "Obavezno socijalno osiguranje" pokriva i saniranje povreda "odranije poznatih policiji"?! Eto ozbiljnog odliva sredstava.
    Inače, moje lično mišljenje je da je policija mnogo efikasnija od sudstva, i zašto uopšte i da se trude, kad ih sudstvo štiti.
  • lolo

    25.01.2017 12:57
    @antipatriJota

    Netacno, reci ce kako toga ima svuda, tj. reci ce - i drugi su g****a, pa je i nama opravdano. Usput ce i uzivati u tome sto su g****a.
  • dejan021

    25.01.2017 12:45
    Novi Sad - grad {ne}kulture
    Nije sporno vise da li policija radi svoj posao kada juri kriminalce vec je zastrasujuci podatak da li ova drzava radi nesto na prevetivi jer mi se cini da svako drugi u ovom gradu nosi sa sobom ilegalno pistolj ili noz i seta normalno po ulici... ali zato je najbitnije da policija kaznjava za neupaljena svetla ili komunalna sto neko prodaje cvece na ulici da bi preziveo.
  • antipatriJota

    25.01.2017 12:40
    Ocekujem da patriJote brane ovu pucnjavu i da krenu sa objasnjenjem kako je kod nas bas lepo i fino.
  • đokica

    25.01.2017 12:37
    GRADONAČELNIĆE
    Pod hitno moram na Vojni Otpad,po PANCIR i ŠLEM!!!
    Jedino taako izgleda da mogu da živim BEZBEDNO u BEZBEDNOM Novome Sadu !!!???
  • Mika

    25.01.2017 12:34
    Ispostovali su da ne pucaju u blizini skole, mesta gde je guzva. I lep termin kad ljudi spavaju. Zelim vam brz oporavak i udoban smestaj na Klisi.
  • Seka Persa

    25.01.2017 12:31
    Talogu društva, 'ajd se već jednom istrebi...

    Pa mi obični da nastavimo...
  • Rade

    25.01.2017 12:28
    Svi akteri clanovi navijackih grupa idileri droge, a od ranije poznati policiji, sa vise krivicnih dela u policijskom dosijeu!
  • Perica

    25.01.2017 12:27
    #####
    Upuco sam,dok ga je vadio iz gaća...a ostali popadali od straha i ugruvali se...
  • Nema problema

    25.01.2017 12:18
    A, pa ako nije poveezano, onda nema problema.Samo povezane pucnjave su problem, ove nezavisne jedna od druge su sasvim ok.
  • novosadjanin

    25.01.2017 11:54
    ???
    Novi Sad - Mexico , sa one strane Dunava - Rio Grande je mirnije , selimo se u mirnije krajeve ???
  • Nikoleto Srba

    25.01.2017 11:54
    Sad ce neki PatriJota da kaze kako je sasvim normalno da na ulicama Stutgarta ili Roterdama imamo dva ranjavanja u istom danu i da tamo u Evropi uopste nije bolje nego kod nas!
    E moji debilcici sa Limana koji niste izasli iz svog kraja pa ni ne znate kako se zivi u drugim krajevima sveta...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna